چرا منتقدان را تحمل نمـی کنید؟

اظهارات دیروز آقای رئیس جمـهور درباره گزینش و جایگاه و چگونگی آن اگرچه با طرح معروف «حذف گزینش» کـه از سوی مدعیـان اصلاحات درون مجلس ششم ارائه شده بود، مداحی محسن جسور مرند بی شباهت نیست کـه این شباهت ها مـی تواند تصادفی و ناشی از کم توجهی بـه اصل ماجرا باشد

دیروز آقای دکتر احمدی نژاد، رئیس جمـهور محترم کشورمان درون همایش «سی امـین سالروز تنقیح گزینش بـه فرمان امام(ره)» کـه با حضور هیئت های مرکزی گزینش سراسر کشور تشکیل شده بود، درباره جایگاه گزینش و چگونگی انجام آن سخن گفت و ضمن انتقاد شدید از روال جاری گزینش ها، به منظور آنچه کـه از نگاه ایشان، اصلاح روش های گزینش تلقی مـی شود، پیشنـهاداتی ارائه کرد.

 اظهارات دیروز آقای رئیس جمـهور درباره گزینش و جایگاه و چگونگی آن اگرچه با طرح معروف «حذف گزینش» کـه از سوی مدعیـان اصلاحات درون مجلس ششم ارائه شده بود، بی شباهت نیست کـه این شباهت ها مـی تواند تصادفی و ناشی از کم توجهی بـه اصل ماجرا باشد ولی صرفنظر از این همخوانی، نگاه آقای رئیس جمـهور درون این باره -با عرض پوزش و برخلاف آنچه از ایشان انتظار مـی رود- خالی از خدشـه نیست و ابهاماتی را درون پی دارد کـه به مواردی از آن اشاره خواهیم کرد؛

1- آقای احمدی نژاد نـه فقط اصل گزینش را نفی نکرده اند بلکه بر ضرورت آن نیز تاکید و اصرار ورزیده اند و برخی از روش های گزینشی را هم کـه در آن، شخصیت افراد متقاضی خدشـه دار مـی شود، ناشایسته ارزیـابی کرده اند کـه قابل تقدیر هست و صد البته حتما از این نمونـه ها اجتناب شود ولی راه کارهایی کـه برای گزینش ارائه مـی دهند، مبهم، تعریف ناپذیر و در مواردی مـی تواند کمرنگ شدن گزینش را که تا مرز نفی و حذف آن درون پی داشته باشد. مداحی محسن جسور مرند بـه عنوان مثال مـی گوید «برای آدم ها دو حقیقت وجود دارد، یکی درون آنـها و اعتقادها و باورهای عمـیقشان و دوم ظاهری کـه گاهی این دو با هم ارتباط ندارد. مداحی محسن جسور مرند بـه طور مثال درون طب سنتی داریم کـه گاهی درون سر افراد بلغم زیـاد مـی شود، خواب آلوده مـی شوند و پرت و پلا مـی گویند درون حالی کـه آن فرد خوب و مومنی است. اما پرت و پلا مـی گوید و گاهی اگر مواد دیگری درون بدن زیـاد شود، فرد خیلی زود عصبانی مـی شود. بعد باید رفتار ظاهری را از حقیقت وجودی افراد تفکیک کنیم و البته کم هستندانی کـه اصل و باورشان خراب باشد و از درون پوسیده باشند».

همانگونـه کـه ملاحظه مـی شود از این مثال- و برخی نمونـه های مشابه دیگر درون اظهارات دیروز ایشان- راه کار و فرمول تعریف شده ای به منظور گزینش و اطمـینان از صلاحیت افراد بـه دست نمـی آید. یعنی مشخص نمـی شود کـه «پرت و پلاگویی» فلان متقاضی یک پست و یـا مسئولیت درون نظام را حتما به حساب «غلبه بلغم» درون «سر» او تلقی کرده و به گفته آقای احمدی نژاد مطمئن بود کـه «اگر غذایش عوض شود، اخلاقش خوب مـی شود» و یـا بایستی پرت وپلاگویی وی را ناشی از شخصیت غیرقابل اعتماد وی دانست؟! مثلاً؛ توضیح نمـی دهند کـه اگری درون عصر بیداری اسلامـی، «دوران اسلامگرایی را تمام شده»! معرفی کرد و اصرار داشت کـه «مکتب ایرانی» حتما جایگزین «مکتب اسلام» شود، حتما این پرت و پلاگویی را ناشی از «غلبه بلغم» درون سر او تلقی کرده و ایشان را با این امـید کـه «اگر غذایش عوض شود» دیگر پرت و پلا نمـی گوید، درون پست های حساس نظام بـه کار گرفت و یـا بـه خاطر حفظ حرمت نظام و پاسداری از امانت مردم، عطای احتمالی او را بـه لقای خسارت آفرینش بخشید و...؟!

2- آقای رئیس جمـهور بـه چند نمونـه از پرسش هایی کـه در جریـان گزینش افراد مطرح شده اشاره مـی کند کـه بر فرض صحت- و چنانچه مانند برخی موارد دیگر اطلاعات غلط بـه ایشان نداده باشند- نمونـه هایی عجیب و دور از انتظار است. مثلاً مـی فرمایند «از یک 16 ساله درون رابطه با مراحل ماتریـالیسم تاریخی سؤال مـی د و آن جوابی به منظور پاسخ نداشت و در نـهایت درون پرونده او نوشته مـی شد؛ سؤال کردم، مـی دانست و کتمان کرد و صلاحیت او رد مـی شد ...

شاید برخی موارد پیدا مـی شدند کـه مطالعه مـی د و مـی آمدند و در پرونده آنـها نوشته مـی شد؛ سؤال کردم، توضیح داد و مسلط بود، بعد معلوم هست که صلاحیت ندارد»! و به چند نمونـه مشابه دیگر از همـین دست نیز اشاره مـی کنند کـه باید از ایشان پرسید؛ این چه تصویر سیـاهی هست که از گزینش ها ارائه مـی دهید؟! و بر فرض کـه چنین افراد «دیوانـه» و یـا منافق و نفوذی درون فلان دفتر گزینش حضور داشته و پرسش های یـاد شده را از مراجعه کنندگان پرسیده باشند؟! آیـا روال و نحوه گزینش درون جمـهوری اسلامـی ایران اینگونـه بوده هست که جنابعالی ترسیم مـی کنید؟ یعنی حتی یک نمونـه از گزینش دقیق و منطقی نیز درون تاریخ گزینش ها وجود نداشته هست که حضرتعالی بـه آن هم اشاره بفرمائید؟!

کاش جناب احمدی نژاد به منظور نمونـه های مورد اشاره خود، شاهد و سندی ارائه مـی فرمودند و یـا توضیح مـی دادند کـه بعد از مشاهده دیوانگی آن مسئول گزینش، به منظور اعزام وی بـه تیمارستان چه اقدامـی کرده اند؟!

آیـا همـین مراکز گزینش نبودند کـه مانع نفوذ بسیـاری از دشمنان مردم و بدکاران و مفسدان اخلاقی و مالی بـه مراکز حساس نظام شدند؟! و آیـا نباید از آنـهمـه تلاش خالصانـه آنان قدردانی شود؟! و در مقابل زبان اعتراض بـه سویـانی دراز شود کـه فلان شخص اخراجی فلان وزارتخانـه را درون پست های حساس بـه کار مـی گیرند و فلان متهم- هر چند عفو شده ولی مجرم- را بدون توجه بـه عدم صلاحیت وی درون مسئولیت های کلیدی جای مـی دهند؟!

بدیـهی هست که اگر بـه نظر و گزارش های مستند مراکز گزینشی اهمـیت داده شود، کانون های حساس نظام از وجود اینگونـه افراد بی صلاحیت پالایش خواهد شد، حتی اگر برخی از مسئولان بلندپایـه بدون توجه بـه امانت مردم و منافع نظام، مع و پشتیبان آنـها باشند! گفتنی هست آقای احمدی نژاد مـی فرمایند «حکومت نباید بـه گونـه ای رفتار کند کـه مردم درون برابر آن مجبور بـه رفتار دوگانـه شوند» کـه این سخن قابل قبولی هست ولی حتما پرسید؛ اولاً؛ چه رفتار دوگانـه ای درون توده های مردم دیده شده است! و ثانیـاً؛ درباره رفتار دوگانـه برخی از مسئولان چه نظری دارید؟ مثلاً، آیـا سرشعار شایسته سالاری از سوی برخی مسئولان و در همان حال بـه کارگیری افرادی کـه عدم صلاحیت و ناشایستگی آنـها بر همگان آشکار هست و سپردن پست های کلیدی بـه آنان را، از جمله رفتار دوگانـه ای کـه به آن اشاره فرموده اید نمـی دانید؟!

3- و این سؤال نیز -با عرض پوزش- از جناب رئیس جمـهور محترم پرسیدنی هست که چرا حضرتعالی علی رغم آنـهمـه تأکید و سفارش بـه مدارا و تحمل نظرات مخالف، کمترین اختلاف سلیقه را درون کنار خود تحمل نمـی فرمائید؟! کـه نزدیکترین نمونـه آن برکناری دو وزیر کابینـه درون فاصله ای کوتاه است. آنـهم درون حالی کـه به عملکرد یکی از آنـها نمره 20 داده اید و برای برکناری آن دیگری توضیح روشنی نداده اید؟! و...

4- درون خبرها آمده بود کـه هیئت وزیران طی مصوبه ای بـه آقای بقایی معاون اجرایی رئیس جمـهور اجازه داده هست که 1500 نفر را خارج از ضوابط قانونی استخدام کند و از آنجا کـه یکی از این ضوابط قانونی، تایید صلاحیت و شایستگی داوطلبان استخدام از سوی مراکز گزینشی است، ممکن هست خدای نخواسته این توهم پدید آید کـه کم لطفی آقای احمدی نژاد بـه گزینش ها با این مصوبه رابطه ای داشته باشد؟

احمدی نژاد ، با برکناری کاظمـی ، سریـال دنباله دار عزل های شگفت انگیز و گاه اهانت بار را آغاز کرد و در 6 سال تمام ، بـه کار "برکناری" همت گمارد.کاظم وزیری هامانـه ، بـه این علت برکنار شد کـه با تحمـیل قائم مقامـی مرحوم کردان درون وزارت نفت مخالفت کرد.داوود دانش جعفری ، وزیر اقتصاد بـه این دلیل برکنار شد کـه امر و نـهی های احمدی نژاد درون امور اقتصادی را غیرعلمـی و خانمانسوز مـی دانست.منوچهر متکی نیز کـه مدت ها با احمدی نژاد بر سر برخی مداخلات غیر دیپلماتیک او و اطرافیـانش چالش داشت ، هنگامـی برکنار شد کـه در یک مصاحبه ، از حمـید بقایی بـه دلیل اظهارات غیرکارشناسی اش درون باب روابط ایران با ترکیـه و ارمنستان ، انتقاد کرد.

اولین وزیر برکنار شده دولت اول محمود احمدی نژاد ، کـه در سال 1385 از دولت کنار رفت ، پرویز کاظمـی ، وزیر وقت رفاه بود. درون آن زمان ، اعلام شد کـه کاظمـی ، بـه عهدنامـه ای کـه احمدی نژاد درون بدو تشکیل دولت از وزرا گرفته بود ، عمل نکرده و لذا کنار گذاشته مـی شود.

 اما کاظمـی ، تنـها وزیری نبود کـه به فرجام برکناری دچار مـی شد ، چه آن کـه احمدی نژاد ، با برکناری کاظمـی ، سریـال دنباله دار عزل های شگفت انگیز و گاه اهانت بار را آغاز کرد و در 6 سال تمام ، بـه کار "برکناری" همت گمارد که تا آن کـه در روزهای اخیر ، وزرای ارتباطات و بهداشت را نیز برکنار کرد و آن طور کـه از سخنان اخیر غلامحسین الهام* ، سخنگوی دولت ، بر مـی آید این بازی همچنان ادامـه خواهد داشت ، گو این کـه احمدی نژاد نمـی تواند بدون برکناری های دنباله دار ، بـه زندگی سیـاسی خود ادامـه دهد.

اگر هنگام برکناری کاظمـی ، مـی شد باور کرد کـه وزیر معزول پایبند عهد و پیمان نبود ، اما گذشت زمان و درو کل کابینـه توسط احمدی نژاد ، نـه تنـها این اتهام را از اولین وزیر معزول زدود ، بلکه توجهات عمومـی، معطوف خود احمدی نژاد و رفتارهای عجیب و غریب او شد و رفته رفته ، یک علت واحد درون اکثر این عزل ها ردیـابی شد: مداحی محسن جسور مرند حرف زدن روی حرف محمود احمدی نژاد و اطرافیـانش!

کاظم وزیری هامانـه ، بـه این علت برکنار شد کـه با تحمـیل قائم مقامـی مرحوم کردان درون وزارت نفت مخالفت کرد.
علیرضا طهماسبی بـه این خاطر برکنار شد کـه افراد معرفی شده از طرف اطرافیـان احمدی نژاد را درون وزارتخانـه تحت مدیریتش منصوب نکرد.
داوود دانش جعفری ، وزیر اقتصاد بـه این دلیل برکنار شد کـه امر و نـهی های احمدی نژاد درون امور اقتصادی را غیرعلمـی و خانمانسوز مـی دانست و حاضر نبود به منظور حفظ پست وزارتش تیرخلاص بر پیکر اقتصاد بیمار کشور بزند.

 وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامـی و اطلاعات دولت هشتم ، تنـها بـه این دلیل درون 8 روز باقی مانده از عمر آن دولت(!) برکنار شدند کـه انتقادی بر مشایی داشتند. پرویز فتاح ، وزیر نیروی دولت هشتم نیز کـه قرار بود درون دولت نـهم نیز بـه عنوان وزیر بـه مجلس معرفی شود ، بـه همـین دلیل توسط احمدی نژاد خط خورد.
مسعود مـیرکاظمـی ، وزیر نفت نیز وقتی با مداخلات اسفندیـار رحیم مشایی درون امور نفت کشور -که درون قالب کارگروه نفت درون ریـاست جمـهوری انجام مـی شد - مخالفت کرد ، عزل شد.

منوچهر متکی نیز کـه مدت ها با احمدی نژاد بر سر برخی مداخلات غیر دیپلماتیک او و اطرافیـانش چالش داشت ، هنگامـی برکنار شد کـه در یک مصاحبه ، از حمـید بقایی بـه دلیل اظهارات غیرکارشناسی اش درون باب روابط ایران با ترکیـه و ارمنستان ، انتقاد کرد. احمدی نژاد این انتقاد را هنگامـی پاسخ داد کـه متکی درون مأموریت دیپلماتیک سنگال بـه سر مـی برد: رئیس جمـهور وزیر خارجه کشور را درون حالی بر کنار کرد کـه او درون حال مذاکره با مقامات خارجی بود!

مرضیـه وحید دستجردی هم که تا زمانی کـه در برابر احمدی نژاد صرفاً یک اطاعت گر بود ، نمره 20 مـی گرفت و احمدی نژاد ، صراحتاً و شخصاً  از عملکرد مثبت و قوی او حمایت مـی کرد اما وقتی وزیر ، دغدغه سلامت مردم را بر بله قربان گویی ترجیح داد و از عدم تخصیص ارز بـه دارو انتقاد کرد ، احمدی نژاد برغم تعریف و تمجیدهای قبلی ، بـه طور ناگهانی او را عزل کرد که تا باقی مانده کابینـه ، حساب کار دستشان بیـاید کـه احمدی نژاد درون کابینـه اش ، کارمند جزء و سرباز صفر مـی خواهد نـه مدیر فکور و ژنرال جسور.

این درون حالی هست که کابینـه ، قاعدتاً محلی به منظور بحث و بررسی ها و تصمـیمات کارشناسی هست نـه رباتی به منظور تصویب و شکل قانون بـه منویـات شخص رئیس دولت.
شاید این رفتار فردمحورانـه ، ناشی از آن تصور معروف احمدی نژاد باشد کـه گمان مـی برد رئیس جمـهور "کارشناس ارشد همـه چیز" است!
 

پی نوشت:
*«غلامحسین الهام»سخنگوی دولت درون حاشیـه همایش سالروز تنقیح هفته گزینش بـه فرمان امام راحل درمورد اینکه آیـا تغییر وزرا درون مجموعه هیئت دولت ادامـه پیدا خواهد کرد یـا خیر گفت: اساس و بنیـاد عالم بر تغییر و حرکت هست و این درون نظریـه حرکت جوهری ملاصدرا نیز بـه وضوح بیـان شده است.

ادامـه سکوت احمدی‌نژاد درباره آتش‌سوزی دبستان شین‌آباد

«کمترین انتظار این بود کـه رئیس دولت بـه جای برکناری وزیر بهداشت»، وزیر آموزش وپرورش «را زنـهار مـی‌داد و توضیح مـی‌خواست و اقدامات او را درباره مصون‌سازی مدارس کشور درون برابر حوادثی از قبیل آتش‌سوزی بررسی مـی‌کرد.

روزنامـه‌ها خبر داده‌اند کـه ساریـا رسول‌زاده، یکی دیگر از دانش‌آموزانی کـه در آتش‌سوزی دبستان شین‌آباد شـهرستان پیرانشـهر دچار سوختگی شده بود، روز جمعه درگذشت. روزنامـه تهران امروز نوشته هست که به‌رغم درگذشت دومـین دانش‌آموز هنوز «سکوت محمود احمدی‌نژاد درباره آتش‌سوزی مدرسه شین‌آباد ادامـه دارد».

روزنامـه اعتماد گزارش داده هست که «ساریـا رسول‌زاده دانش‌آموز ده ساله‌ای کـه چون ۳۷ دانش‌آموز دیگر «۲۲ روز بعد از آن صبح جهنمـی کـه بخاری نفتی کلاس درس مدرسه انقلاب اسلامـی فاجعه آفرید از صبح چهارشنبه گذشته بـه کما رفته بود» و روز جمعه «از همکلاسی‌هایش درون مدرسه ‌شین‌آباد به منظور همـیشـه خداحافظی کرد».

این روزنامـه با اشاره بـه این کـه پیشتر نیز سیران یگانـه دیگر دانش‌آموز دبستان شین‌آباد بر اثر «شدت سوختگی» درگذشته بود، نوشته «سارینا رسول‌زاده و سیران یگانـه خیلی زود پرکشیدند که تا شاید به منظور ایمن شدن و کمبود امکانات مدارس روستایی قربانی» شوند.

روزنامـه اعتماد همچنین نوشته هست که پدر ساریـا روز جمعه «مـی‌خواست برخلاف ۲۲ روز گذشته کـه گفته بودند حرفی نزندبه درددل بگشاید، اما فقط یک جمله توانست بگوید: م داشت خوب مـی‌شد کـه به ناگاه بـه کما رفت»، و «بعد فقط صدای گریـه‌اش شنیده شد».

این روزنامـه با اشاره بـه این کـه حمـیدرضا حاجی‌بابایی وزیر آموزش و پرورش «تاکنون درون قبال حوادث کلاس‌های درس و درگذشت دانش‌آموزان بـه گفتن تسلیت بسنده کرده است»، گزارش داده هست که «تنـها ۱۱ نفر از دانش‌آموزانی کـه در آن کلاس ناایمن سوختند هم‌اکنون درون خانـه‌های‌شان هستند و ۲۶ دیگر بـه دلیل شدت سوختگی و مخصوصا مشکلات تنفسی ناشی از سوختگی این روز‌ها را درون آی‌سی‌یو یـا بخش‌های سوختگی مـی‌گذرانند».

تصویر متعلق بـه حاجی بابایی وزیر آموزش و پرورش و فرزندش درون سال 86 است.

جلال مرادی پدر سیما مرادی یکی از دانش‌آموزان آسیب‌دیده درون آتش‌سوزی دبستان شین‌آباد درباره درگذشت ساریـا مرادی گفته هست که «صبح روز چهارشنبه ساریـا درون حالی بـه کما رفت کـه باید‌‌ همان روز صورتش را عمل پیوند مـی‌کرد و با این اتفاق عملش بـه تعویق افتاد که تا زمانی کـه از کما خارج شود و پس از دو روز کـه از حالت کما خارج شد قرار شد فورا صورتش تحت عمل جراحی قرار بگیرد»، اما «هیچ پوستی روی صورتش وجود نداشت و بافت‌های زیر پوست صورتش نیز به‌شدت چرک کرده بودند و باید حتما پانسمان مـی‌شدند که تا بیش از آن چرک نکند و از طرفی حتما زخم‌ها باز مـی‌ماند که تا نسوج زیر پوست تنفس کنند. این دوگانگی درون درمان کار پزشکان را سخت‌تر مـی‌کرد و به همـین دلایل ساریـا درون حین عمل و به دلیل چرک صورتش جانش را از دست داد».

حتی دانش‌آموزانی کـه از بیمارستان ترخیص شده‌اند نیز دچار آسیب‌های جسمـی و روانی جبران‌ناپذیری شده‌اند، از جمله نگار موزه بـه روزنامـه اعتماد گفته هست که «همـه‌اش خواب آن روزی را مـی‌بینم کـه این اتفاق افتاد و باز احساس مـی‌کنم داریم مـی‌سوزیم و زمانی کـه بیدار مـی‌شوم هم آن قسمت‌هایی از بدنم کـه سوخته هست انگار همـین الان درون آتش بوده» و «پزشک بـه من گفت نباید جلوی پنجره بایستم و حتی جلوی بخاری و شوفاژ و نباید که تا شش ماه دیگر از خانـه خارج شوم که تا خوب شوم».

حسن حمزه پدر مروارید حمزه نیز بـه این روزنامـه گفته هست که «م حتی نمـی‌تواند خودش بـه تنـهایی که تا دستشویی برود و برای بلند از جایش و راه بردن او، حتی به منظور چند قدم حتما همراه او باشیم» بـه دلیل گستردگی و شدت سوختگی «به محض این کـه به او نزدیک مـی‌شویم فریـادش درمـی‌آید».

روزنامـه تهران امروز ضمن انتشار خبر درگذشت ساریـا رسول‌زاده، رئیس دولت را بـه خاطر سکوت درون قبال سوختن ده‌ها دانش‌آموز دبستان شین‌آباد و درگذشت دو تن از دانش‌آموزان مورد نکوهش و انتقاد قرار داده و نوشته هست که «سکوت محمود احمدی‌نژاد برابر حادثه آتش‌سوزی مدرسه شین‌آباد ادامـه دارد».

این روزنامـه درون سرمقاله شماره شنبه تاکید کرده هست که «کمترین انتظار این بود کـه رئیس دولت بـه جای برکناری وزیر بهداشت»، وزیر آموزش وپرورش «را زنـهار مـی‌داد و توضیح مـی‌خواست و اقدامات او را درباره مصون‌سازی مدارس کشور درون برابر حوادثی از قبیل آتش‌سوزی بررسی مـی‌کرد و اگر قصوری وجود داشت کـه دارد، وزیر مربوطه را توبیخ مـی‌کرد، اما نـه تنـها این اتفاق رخ نداد، بلکه محمود احمدی‌نژاد هنوز کـه هنوز هست آن چنان کـه شایسته و بایسته بوده وارد عمل نشده است».

این روزنامـه همچنین نوشته هست که «مرگ ساریـا درون حالی اتفاق افتاد کـه وزیر آموزش و پرورش بعد از ملاقات با دانش‌آموزان درون بیمارستان و پس از حضور درون صحن مجلس شورای اسلامـی از بهبود حال آنـها سخن گفته و اعلام کرده بود بعد از عیـادت وی از دانش‌آموزان، آنـها از روی تخت بلند شده، شعر خوانده و ورزش کرده‌اند و به‌زودی از بیمارستان مرخص مـی‌شوند»، و این اظهارات حمـیدرضا حاجی بابایی اگر چه رسانـه‌ای شد اما «کمتری جز وزیر آموزش و پرورش و اطرافیـانش با دیدن تصاویر دانش‌آموزان مصدوم آنـها را باور کرد».

شیرزاد عبداللهی، کار‌شناس حوزه آموزش و پرورش، نیز طی یـادداشتی درون روزنامـه بهار با عنوان «آتش درون مدرسه همچنان قربانی مـی‌گیرد»، نوشته هست که علاوه بر سیران یگانـه و ساریـا رسول‌زاده کـه روز جمعه درگذشت، چند دانش‌آموز دیگر دبستان شین‌آباد نیز «با مرگ دست و پنجه نرم مـی‌کنند».

یـادداشت‌نویس روزنامـه بهار ضمن یـادآوری اظهارات وزیر آموزش‌وپرورش کـه گفته ۱۵۰‌هزار کلاس درس و ۵۰‌ هزار اتاق اداری مدارس بخاری نفتی دارند، تاکید کرده هست که «معنای این رقم این هست که هنوز ۳۰ که تا ۴۰‌هزار مدرسه روستایی درون معرض خطر هستند».

شیرزاد عبداللهی همچنین نوشته کـه «آیین‌نامـه ایمنی و بهداشت مدارس درون فروردین‌ماه سال ۸۴ بر اساس استانداردهای ملی و جهانی درون ۳۳ ماده تهیـه شد، اما بـه دلیل بار مالی مسکوت ماند» و تاکید کرده هست که وظیفه فوری وزیر آموزش‌وپرورش تهیـه «آیین‌نامـه جامع ایمنی و بهداشت مدارس» و تصویب آن درون شورای‌ عالی آموزش‌وپرورش و ارسال آن بـه مدارس است».

با حکم احمدی‌نژاد؛

احمدی نژاد درون حكمـی غلامحسین الهام را بـه عنوان نماینده رییس جمـهور درون شورای نظارت بر سازمان صدا و سیمای جمـهوری اسلامـی ایران منصوب كرد و در نامـه جداگانـه ای از تلاش های ارزشمند علی اكبر جوانفكر درون دوران تصدی این مسئولیت تشكر و قدردانی نمود.

 به گزارش صراط، متن حکم رییس جمـهور بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر غلامحسین الهام

سلام علیکم

به استناد اصل 175 قانون اساسی و در اجرای بند 1 ماده 2 قانون نحوه اجرای اصل مزبور ،جناب عالی را کـه از تجارب ارزنده درون امور رسانـه ای برخوردار هستید بـه عنوان« نماینده رییس جمـهور درون شورای نظارت بر سازمان صدا و سیمای جمـهوری اسلامـی ایران» منصوب مـی نمایم .

انتظار دارد با اعمال نظارت شایسته بر برنامـه ها ی رسانـه ملی ،مدیریت سازمان صدا و سیما را درون جهت ترویج و تحکیم مبانی دینی ،اخلاقی و هویت ملی و نیز تبیین گفتمان دولت اسلامـی یـاری دهید و روند امور و تحلیل محتوایی برنامـه های رسانـه ملی را بـه طور نوبه ای بـه اینجانب گزارش نمایید.

تداوم توفیقات شما را درون ظل عنایـات حضرت ولی عصر (عج) از خداوند متعال مسئلت دارم .

محمود احمدی نژاد

بر اساس این گزارش،




[رشت نیوز - مطالب دی 1391 - astarag.mihanblog.com مداحی محسن جسور مرند]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Thu, 28 Jun 2018 02:09:00 +0000